Hoe lang zou een "eeuwig" vuur kunnen duren?

mmur 08/21/2017. 15 answers, 13.257 views
reality-check chemistry fire

Hoe lang zou een "eeuwig" vuur kunnen duren?

Op een bepaald moment is er een vuur dat heel spiritueel belangrijk is voor een bepaald volk - zo belangrijk dat ze er een stad omheen bouwen en een imperium beginnen te ontwikkelen met als belangrijkste motivatie om brandstof te geven aan het vuur. Ze geloven dat als het sterk brandt, ze succes zullen boeken, als het wankelt, zullen ze ontberingen ondergaan, en dat als het vuur ooit uit gaat, het einde van de wereld snel zal volgen.

Ervan uitgaande dat het vuur in een put is die ongeveer de helft is van een Olympisch zwembad. Er is bescherming tegen de elementen, verwijdering van as en uitbreiding van de put zijn allemaal gemakkelijk te doen. Beschikbare brandstoffen zijn hout en steenkool (mest is godslasterlijk). Is het mogelijk dat dit "eeuwig vuur" al decennia of eeuwen wordt aangehouden? Als het kan, op welk moment worden de brandstofbehoeften buitengewoon onredelijk (dwz ontbossing van het gemiddelde continent)? Zijn er andere duidelijke problemen met het bestaan ​​van deze brand?

5 Comments
38 Baldrickk 07/27/2017
Sluit je ogen. Geef mij je hand.
6 Grimm The Opiner 07/27/2017
Brandstofbehoefte? Hoeveel brandstof verbrandt deze vuurkorf in vergelijking met een dorp? Hetzelfde? Minder, heel misschien. In de oudheid hadden Zarathoesters een eeuwige "oorspronkelijke" vlam. Wel, ze hadden er verschillende. En als je eenmaal een dogma hebt waarin staat dat " this is (nu) de oorspronkelijke eeuwige vlam", dan wordt de realiteit gemakkelijker te beheren. :-)
18 mouviciel 07/27/2017
@mmur - Bedoel je zoals in zoroastrische vuurtempels ? Die in Yazd, Iran brandt sinds 470 na Christus.
2 RedSonja 07/28/2017
Het door de mens gemaakte eeuwige vuur is dat niet. Als het uitgaat (een neofiet slaat het om, de begeleider valt in slaap of een plotselinge wind blaast het uit) ze steken het gewoon weer aan.
8 ГляОпаОпа 07/28/2017
eeuwig, dit is duidelijk

15 Answers


adaliabooks 07/29/2017.

Door de aard van je vraag klinkt het alsof het vuur er al was, dat deze mensen het vonden in plaats van het aan te steken. In welk geval het antwoord van Will perfect is (en je kunt gemakkelijk zien waarom een ​​primitief volk zo onder de indruk zou kunnen zijn van zoiets en het als spiritueel belangrijk zou beschouwen).

Maar omdat iemand die met hout werkt regelmatig vuur aanstak (met name een houtgestookte pizzaoven), dacht ik dat ik een alternatieve invalshoek zou bieden.
Wat u hier wilt, is efficiëntie, om het brandstofverbruik te minimaliseren en tegelijkertijd uw vlam te laten branden. Je wordt niet veel efficiënter dan pizza-ovens als je het hebt over het verbranden van hout.

Onze oven heeft een diameter van ongeveer 1 meter en is waarschijnlijk 30 - 40 cm hoog in het midden en om een ​​vuur brandend te houden dat een temperatuur van 500 - 600 ° C aanhoudt, is er slechts om het half uur slechts 1 log (oven gedroogd hardhout) nodig. Natuurlijk kijk je naar een veel groter vuur dan dit, een half olympisch zwembad is 25 meter lang, dus laten we zeggen een koepel met een diameter van 25 m en een hoog punt van ongeveer 6 m (ik denk niet dat de hoogte omhoog gaat 1: 1) is ideaal). En een heter vuur brandt sneller. Je bent waarschijnlijk ook op zoek naar meer spektakel dan warmte, wat betekent dat je een grotere vlam moet houden dan je normaal zou doen in een pizzaoven.
Toch denk ik dat je elk half uur 75 logs zou kunnen zeggen, wat ongeveer 56 kg zou zijn (uitgaande van een gemiddelde van 750 g voor een log), dus 112 kg per uur. Dat komt neer op 981 ton per jaar.

EDIT: Bedankt aan Joe in de comments voor het wijzen op een fout in mijn berekeningen hier. Ik heb ze helemaal opnieuw gemaakt. Het eindresultaat is eigenlijk een stuk minder benodigde ruimte omdat ik er de eerste keer echt een puinhoop van maakte.
Groeisnelheden en -groottes voor bomen zijn een beetje lastig, maar de levende eik (uit de VS) zou in 75 jaar blijkbaar een hoogte van 18 m en een breedte van 24 m kunnen bereiken. Als je aanneemt dat slechts 10% van die 10368³m eigenlijk hout is, krijg je 767 kg hout [dichtheid 0,74 (103 kg / m3)], wat betekent dat je 1279 eiken per jaar nodig hebt om je vuur te laten branden.
Blijkt dat deze berekeningen helemaal fout waren, op basis van de informatie op deze pagina lijkt het erop dat een enkele eik waarschijnlijk een totaal van 7860 kg hout oplevert, ongeveer tien keer wat mijn oorspronkelijke berekeningen (gecorrigeerd voor fouten) zouden opleveren. Dit betekent dat je 124 eiken per jaar nodig hebt om je vuur te laten branden. Het telen van deze bomen zou ongeveer 18 hectare kosten. Natuurlijk hebben deze bomen 75 jaar nodig om volwassen te worden, dus zou je 1.350 hectare bomen in verschillende groeitoestanden moeten hebben die je kunt vervangen als je gaat.
Post bewerken: Dat is waarschijnlijk nog steeds aan de hoge kant, zoals Joe zei dat opzettelijke landbouw en management de benodigde ruimte waarschijnlijk drastisch kunnen verminderen, maar 1.350 hectare is echt niet veel.

As en rook zouden geen groot probleem zijn, zoals veel mensen hebben gesuggereerd, een pizzaoven produceert er maar heel weinig van hetzij door een combinatie van de oven gedroogde brandstof (meer daarover in een ogenblik) en de hitte. Ik schat uit ervaring dat je van 72 kg verbrand hout uiteindelijk zo'n 3-4 kg as krijgt. Dit kan verder verbeteren door de heterheid van je eeuwige vlam, maar zelfs in dat tempo ruim je 54,5 ton as per jaar op (140 kg per dag). Dat is veel, maar ik denk niet dat het onhandelbaar is, vooral gezien het feitelijk bruikbaar is voor een verscheidenheid aan dingen.

Ik zou me voorstellen dat je geen vuur zou blijven branden, maar dat je vuur als een klok rond de koepel zou bewegen. Als u de omtrek deelt door 24 uur krijgt u 3 m plakjes. Elk uur vul je een van deze plakjes met hout (of de helft van een elk half uur) zodat de vlam constant rond de structuur beweegt, hierdoor kunnen de andere zijden worden gereinigd (nog steeds met wat moeite omdat de koepel zijn warmte zal behouden) en nog steeds very heet zijn) met lange borstels en harken enz.
Het betekent ook dat er meerdere schoorstenen en ingangen kunnen zijn voor het plaatsen van het hout, die ook op hun beurt naar behoefte kunnen worden gereinigd.

Je zou de hitte van het vuur gebruiken om je hout effectief te drogen, er zijn een aantal manieren waarop je dit zou kunnen doen, wat de efficiëntie ervan verhoogt voor verbranding en rook vermindert.

Het andere voordeel van deze methode is dat je eindigt met een uitgebreide heilige koepelstructuur die je aanbidders kunnen bewonderen (wat ook de Eeuwige Vlam tegen de elementen beschermt), het kan ook als een enorme bakkerij worden gebruikt als dat niet werd overwogen te heiligschennend.

Over het algemeen denk ik niet dat het een logistieke prestatie lijkt te bemoeilijken en moet het ruim binnen de grenzen van de plausibiliteit liggen.

5 comments
7 Morgen 07/27/2017
Vertel het verhaal dat brood gebakken door het heilige vuur buitengewone kracht brengt en bakken eerder heilig dan heiligschennend wordt.
5 Morgen 07/27/2017
Mogelijk, maar niet zonder precedent, was de manier waarop offers werden afgehandeld in de oude israelietstempels vergelijkbaar met een heilige BBQ - "verbrande" offers werden meestal gewoon "gekookt". De priesters kregen een deel, maar de supplicanten ook.
6 adaliabooks 07/27/2017
@Morgen Dus eigenlijk is het hele ding slechts een dekmantel voor een gemeenschappelijke bakkerij en BBQ in middeleeuwse stijl. De aanbidders brengen hout en 'offers' (voedsel) die voor hen worden gekookt. In feite zou je kunnen zeggen dat dit de oorsprong van de vlam is en dat de heiligheid daarna kwam.
4 feelinferrety 07/27/2017
Er kan ook een gemeenschappelijk bad in de buurt zijn om een ​​deel van de warmte te compenseren, met een soort van kanalisering / opwekking van verwarmde lucht in de basis van de structuur (jacuzzi-bellen optioneel). Een stoombad (sauna) ook. In principe kan elk aspect van het leven (gebouwen uit de bakstenen, verwarmd voedsel, zelfreinigend ...) als spiritueel van aard worden beschouwd.
6 T. Sar 07/28/2017
taking notes for the next D&D Campaign Vuurverheerlijkende pizzaiolo's vechten de helden voor het bezit van een magisch, onsterfelijkheid-gevende recept op de catacomben van de Oven of Doom. Hm. Ik zou zeggen dat het te kaasachtig is, maar dit zou de pizza eigenlijk beter maken.

Will 07/26/2017.

Yes.

Wikipedia heeft een goed artikel over eeuwige vlammen die gevoed worden door ondergrondse aardgasvoorraden. Die afzettingen kunnen immens zijn, zoals we nu weten, omdat we het gas eruit zuigen en gebruiken voor onze warmwaterketels. Ze kunnen een vlam lang voeden. In het gelinkte artikel worden enkele vermeld waarvan bekend is dat ze al duizenden jaren zijn afgebrand.

Ik stel voor dat je je eeuwige vlam op de Darvaza-gaskrater modelleert . voer de beschrijving van de afbeelding hier in Het is een ingestort aardgasreservoir dat de Sovjets in brand staken, omdat ze dachten dat het zo cool zou zijn en dat ze gelijk hadden. Het brandt al 70 jaar lang.

van http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2014/07/140716-door-to-hell-darvaza-crater-george-kourounis-expedition/#/81745.jpg voer de beschrijving van de afbeelding hier in

Het is groot.

5 comments
9 Paul TIKI 07/26/2017
hoe vaak kan ik up-stemmen? Slechts één keer. jammer. dit is ongelooflijk cool. Het doet me ook denken aan verhalen over kolenlagen die al tientallen jaren in de bergen branden. Ik zou er niet te veel spullen in gooien, want zoiets zou het verwijderen van as ongelooflijk moeilijk maken
45 Caleb Brinkman 07/26/2017
"omdat ze dachten dat het zo cool zou zijn en ze gelijk hadden" +1
13 That1Guy 07/26/2017
Het brandt sinds 1971 - dus 46 jaar.
11 MSalters 07/26/2017
@ That1Guy: anderen branden al verschillende millennia. Burning Mountain, Australië staat al zes jaar in de fik. Een paar miezerige eeuwen is niets.
20 Octopus 07/27/2017
Het is een semi-goed antwoord omdat het verwijst naar de Darvaza gaskrater, maar de feiten zijn belachelijk. Hij brandt al 70 jaar niet meer. "Omdat ze dachten dat het zo cool zou zijn" is not de reden dat het brandt. Mensen zijn waarschijnlijk aan het up-stemmen omdat ze iets hebben geleerd dat ze niet wisten, niet omdat dit een kwaliteitsantwoord is.

Andrew Neely 07/27/2017.

Ja. Ze planten een bos van bomen (een hernieuwbare bron) die alleen voor de heilige vlam kan worden gebruikt. Getrouwen kan ook offers brengen (hout, steenkool, hooi, enz.) In het vuur gooien. Ze kunnen ook gebeden in de boomstammen snijden die in het vuur worden gestopt.

3 comments
8 BrettFromLA 07/26/2017
Leuke benadering over het cultiveren van het bos en het gooien van offers in het heilige vuur!
20 Harris Weinstein 07/27/2017
Dat zou eigenlijk een interessante traditie zijn, voor hen om houten geschenken aan elkaar te geven waarvan ze weten dat ze uiteindelijk aan de vlam zullen worden aangeboden.
Shawn V. Wilson 07/31/2017
Volgens het en.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Night artikel gebruiken sommige plaatsen willow-chips voor de vreugdevuren en tegen het jaar erop zijn de wilgen weer voldoende gegroeid om opnieuw te gebruiken.

Rolen Koh 07/27/2017.

Als we uitgaan van enkele voorbeelden uit de echte wereld zijn twee prominente voorbeelden:

  1. In Yanartaş, Turkije, brand al 2500 jaar lang.
  2. Het Burning Mountain- vuur in Australië brandt al 6000 jaar.

Maar als u specifiek op zoek bent naar vuur in vuur en vlam, dan is het de Darvaza-gaskraterbrand die brandt sinds 1971 of ongeveer 46 jaar. Dus je kreeg het idee dat als er een brandstofbron zoals steenkool of aardgas onder de grond is, vuur dan duizenden jaren kan branden of zelfs meer kan zijn.


pjc50 07/27/2017.

"Half olympisch zwembad" is een huge brand. Het grootste probleem hiermee is dat het voor mensen erg moeilijk is om te benaderen om te tanken. U hebt het technologieniveau niet opgegeven, dus dit kan een probleem vormen.

De uitgestraalde warmte zal hoog zijn. Je zult een groot gebied rond het vuur moeten houden, tientallen meters. De rookpluim vormt ook een probleem. Het is niet alleen een gevaar voor de gezondheid als het de stad in wordt geblazen, de hete sintels worden honderden meters gedragen en kunnen mogelijk dingen doen ontbranden. Je stad er omheen moet steen zijn met heel weinig hout.

Bescherming tegen elementen is not probleem; een vuur dat zo groot is, brandt door dagen van regen of sneeuw, op voorwaarde dat er geen water bij de basis komt. Om die en andere redenen, zoals asverwijdering en zichtbaarheid, wilt u misschien het vuur hoog houden in plaats van in een put, op een massief stenen vuurrooster.

Als u het vuur gebruikt voor het verwarmen en koken in de buurt, zou u het huishoudelijke brandstofverbruik daarheen afleiden en zijn brandstofbehoeften kunnen beheersbaar zijn. Anders legt het bijtanken weer logistieke eisen aan je op - niet alleen het kappen van bomen of het graven van steenkool, maar het verzenden ervan. Merk op dat een van de eerste toepassingen van ijzeren rails voor spoorwegen was om de invoer naar de ijzeren ovens te vervoeren!

Natuurlijk, als je stad ooit belegerd wordt, zal het vuur na een paar dagen ernstig verminderen ...

Je zou in de verleiding kunnen komen om het asprobleem aan te pakken door het in de rivier te dumpen, maar dat doodt de rivier. Anders ga je eindigen met Fly Ash Mountain in de buurt van de stad.

4 comments
2 ACarter 07/27/2017
+1 beste antwoord tot nu toe. Het echte probleem zal zijn hoe je er dichtbij in de buurt komt, en de effecten van een groot vuur
2 mmur 07/27/2017
Ja, het lijkt erop dat als mensen het vuur moeten benaderen (om het te voeden, as te verzamelen of een ritueel uit te voeren) het misschien kleiner moet zijn. Wat betreft asverwijdering en het vermijden van houtconstructie, zou de stad kunnen zijn opgebouwd uit blokken met vliegas of iets dergelijks?
8 pjc50 07/27/2017
Op as gebaseerd beton is eigenlijk een heel goed idee - sciencedirect.com/science/article/pii/S2090447914001610
Level River St 07/29/2017
Houtas is rijk aan kalium (dat de boom tijdens het leven uit de grond heeft gehaald) en kan worden gebruikt als meststof. Het is ook sterk alkalisch, wat een probleem zou kunnen zijn voor zuurminnende planten. Maar we gebruiken opzettelijk kalk voor aarde voor alkalisch houdende planten. Waar kalk nodig is, is as beter dan kalk, omdat kalk de alkaliteit alleen maar verhoogt zonder kalium aan de grond toe te voegen.

Alexander 07/26/2017.

Zelfs voor een klein land zou het helemaal geen probleem zijn.

Olympisch zwembad heeft een oppervlakte van 1250 m². Aangenomen dat een gemiddelde haard een oppervlakte van 0,5 m² heeft, zou deze brand equivalent zijn aan 2500 haarden - belangrijk voor een dorp, maar verwaarloosbaar voor een stad. Houd in gedachten dat het voeden van dit vuur voorrang heeft boven elke andere haard. Tenzij uw omgeving zich in een boomloze omgeving bevindt en er geen steenkoollagen rond zijn, bent u vrijwel zeker van een voldoende hoeveelheid brandstof.

Wat deze brand kan stoppen is een natuurramp (orkaan, overstroming, etc.) of een onderbreking in dienst als gevolg van oorlog of grote onrust.

3 comments
7 Scott 07/27/2017
Ik geloof niet dat de houtbrandstof die per minuut wordt verbruikt, evenredig is met het oppervlak van de brand. Een groter vuur is heter en groter, en verbrandt dus zijn brandstof sneller. Ook is de kans groter dat een vuurplaats een oppervlakte van bijvoorbeeld 40 cm bij 40 cm (0,16 m²) heeft en slechts voor bijvoorbeeld 6 uur per dag wordt aangestoken. Dat betekent dat het zwembad equivalent is aan 31k haarden, of een stad met een bevolking van 124k, met 4 personen en 1 stookplaats per huishouden. Dat is gelijk aan Parijs in ongeveer 1250 AD
4 WernerCD 07/27/2017
Dus ... het brandt sneller ... Gooi een paar eerste geborenen en maagden in zo nu en dan. Houdt de vlammen zuiver en we weten allemaal dat ze langzaam branden.
1 Alexander 07/27/2017
@Scott, de brandsnelheid hangt af van hoeveel brandstof we toevoegen. Als we een enorm vuurgevecht willen, is de berekening anders. Ook lijkt 40x40 cm op een kleiner fornuis. Elke traditionele houtkachel die ik zag, was in minstens één dimensie groter. Verwarming haarden zijn zeker groter.

Rodrigo A. Pérez 07/26/2017.

Zoals bij @Will dacht ik ook aan Darvaza zodra ik je vraag las ...

Maar er zijn meer subtiliteiten om over na te denken, voornamelijk vanwege de voorgestelde pitmaat. Het idee om een ​​nabijgelegen bos te houden is heel schattig, maar:

  1. U beweert dat het verwijderen van as gemakkelijk is. Ik denk dat je misschien een beetje een probleem hebt om het centrum van de put te bereiken.

  2. Dan moet je uitzoeken hoe je de as kunt wegwerpen. Voedsel voor het bos? Ok, maar je hebt een erg alkalische substantie (lees bijtend als je het met water mengt) en niet te vergeten dat je constant zoveel materiaal moet koelen.

  3. Alleen de enorme hoeveelheid brandstof is flagrant. Bedenk eens hoe snel een bosbrand binnen een week hectares en hectares verbruikt. Natuurlijk is je vuur onder controle, maar misschien wil je wat cijfers doen om het concept echt te houden.

Deze drie punten brengen je terug naar het gebruik van een aardgasopslag en naar een idee als Darvaza. Uw grootste probleem is dan de onzekerheid over de hoogte van de aanbetaling, hoewel deze nog lang zal duren. Vorig jaar kondigde de US Geological Survey de grootste aanbetaling van gas en olie ooit aan. Het bevat 16 biljoen kubieke voet gas. Je doet de wiskunde ... Denk in ieder geval dat we al dat gas zullen verbranden en dat er duizenden andere afzettingen worden geëxploiteerd, zodat de impact van één groot vuur op de atmosfeer waarschijnlijk niet merkbaar zal zijn.

Nog iets ... zodat je kunt beweren dat je je onderzoek grondig hebt gedaan, zoek naar de Centralia Mine Fire op Wikipedia;)

5 comments
3 IllusiveBrian 07/27/2017
Ze kunnen mogelijk de as verwerken door het vuur rond de put te "verplaatsen" door zorgvuldige brandstofplaatsing en as te verwijderen uit gebieden die niet in brand staan ​​of door het vuur op de rooster te laten vallen in een grote ondergrondse rivier ( hoewel zelfs dat kan verstopt raken).
1 Denis de Bernardy 07/27/2017
Het is niet de grootste ooit gevonden. Alleen de grootste in de afgelopen jaren. 16 biljoen kubieke voet registreert niet eens een vermelding op de grootste ontdekte velden van wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/List_of_natural_gas_fields
mmur 07/27/2017
Een aardgasvuur heeft veel te bieden, vooral hoe het bovennatuurlijk lijkt voor degenen die het niet begrepen. Toch ben ik ook gehecht aan het idee dat mensen het vuur moeten aanwakkeren (zo niet om te voorkomen dat het uit gaat, althans om het lichter / heter te laten worden) - dit zou in theorie expansies en infrastructuurconstructies bevorderen.
1 mmur 07/27/2017
Wat asverwijdering betreft, stel ik me voor dat het brandstofgedeelte van het vuur op een enigszins verhoogd rooster ligt, zodat as kan vallen en met zeer lange, brandvrije paddles naar de zijkant kan worden geveegd. De verzamelde as kan dan worden omgezet in bakstenen / cement.
Mr.Mindor 07/27/2017
@mmur het probleem met de verhoogde rooster, is dat het zal beperken hoe lang het vuur kan branden voordat de structuur die het huis ondergaat groot onderhoud zal ondergaan ... Het rooster zou langzaam verzwakt / aangetast worden door de hitte en zou periodiek moeten vervangen worden. Wat vragen kan oproepen over de 'eeuwigheid' van het vuur. Natuurlijk, zolang het begrepen wordt, is het de vlam die eeuwig is, niet de structuur, en dat het huis van de vlam van tijd tot tijd is geüpdatet, misschien toch geen probleem.

Ash 07/27/2017.

Zoals mensen hebben opgemerkt, is brandstof geen groot probleem als je zelfs een vleugje religieuze ijver en gezond verstand in de mix hebt. Daarom zal het waarschijnlijk vroeg in de vlam gaan zitten van de vlam, tenzij de vlam zich ergens in de wereld bevindt die geen plotselinge zware weersomstandigheden kent die moderne meteorologen verrassen, laat staan ​​boeren van een vroegere leeftijd. Houtas is sowieso goede kunstmest, dus je hebt een positief bijproduct en in werkelijkheid wil je niet dat de vlam groter is dan om logistieke redenen, als ze overschakelen naar brandende steenkool, dan wordt asafval meer een probleem te.

Ervan uitgaande dat je hebt gezegd dat beschutting tegen de elementen gemakkelijk is, dat de boeren overboord gaan en het bestand is tegen buitenissige gebeurtenissen, dan kan het beslissende probleem op de lange termijn juist het feit zijn dat de vlam een ​​religieus icoon is en gekoppeld aan het fortuin en prestige van de stadstaat. Ik word herinnerd aan het vangstaantal van het Chinese ministerie van Visserij; een aantal jaren dachten wetenschappers dat de wereldvisserij in verval raakte, maar de officiële cijfers uit China bleven elk jaar toenemen, zodat ze de bevindingen van hun studies in andere visserijen als afwijkend afwezen, het bleek dat het ministerie een beleid had van rapportage van een toegenomen trek, ongeacht de werkelijke aantallen die feitelijk in verval waren. Nu, als de Cult of the Flame zou beslissen om redenen van nationale trots, veiligheid en welvaart die "The Flame Must Increase!" Moet zijn en door de mensen moet worden gezien om op regelmatige basis te verhogen, dan zul je moeten begin je zorgen te maken omdat die houding tot waanzin leidt. Je krijgt meer zin om grote stijgingen regelmatig toe te nemen tot je stad gebouwen omver gooit om plaats te maken voor de Vlam en de thuisreserves uitput tot het punt waar brandstofinvoer het hele punt van buitenlandse handel wordt en ze de schatkamer om hun brandende god te voeden. Het enige dat nodig is, is een enkele verloren caravan en de Vlam zal wankelen en de mensen zullen een ondergang verwachten, wat het zal doen als ze erin geloven.

2 comments
Mad Physicist 07/27/2017
Upvoted voor gebruikersnaam. Hoe kunnen we je verwijderen? :)
Ash 07/27/2017
@MadPhysicist Over het algemeen met een schop achteraf, maar in dit geval met een schop tijdens het feit dat werken rond de randen in stappen zou moeten werken. ;)

Dan S 07/27/2017.

Er wordt verondersteld dat een ceremonieel vuur al 5000 jaar in Varanasi (India) brandt en ik geloof dat ze alleen hout gebruiken om het vuur te voeden. Het suggereert dat jouw idee niet zo vergezocht is als mensen er veel belang aan hechten.


Klaws 07/28/2017.

verbranding

Verbranding zoals in "Verbranding is een afvalverwerkingsproces waarbij de verbranding van organische stoffen in afvalstoffen plaatsvindt." Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Incineration

Ernstig. Ze verkopen afvalverwerking voor de naburige stadstaten. Zolang de "vlam sterk brandt", is hun economie succesvol.

Het enige afval dat ze niet verwerken is mest. Mest is niet alleen godslasterlijk, het is ook stinkend.

Merk op dat in het echte leven bepaalde religieuze overtuigingen oorspronkelijk afkomstig zijn van economische redenen. Soms was het gemakkelijker om bepaalde 'handels- / economische voorschriften' af te dwingen door ze te vermommen als religieuze wetten.

Het vuur kan waarschijnlijk duren tot de milieubeschermingswetgeving wordt gehandhaafd (mogelijk door diplomatie / oorlog / geweld van andere stadstaten). Ze kunnen het ondanks dat in stand houden door filters, katalysatoren te gebruiken of door elektrische of mechanische energie te produceren, die zo waardevol is voor de wereldeconomie dat de vervuiling wordt geaccepteerd.

1 comments
1 KalleMP 07/30/2017
Mest is toch geen afval, het is kunstmest, waarschijnlijk de reden dat het niet mag worden verbrand.

feelinferrety 07/28/2017.

Ik wilde gewoon wat knipsels gebruiken omdat de ideeën van iedereen zo inspirerend waren. Het is al lang bekend bij andere gebruikers dat het concept niet alleen uitvoerbaar is, maar feitelijk bestaat IRL. Op basis van andere antwoorden / opmerkingen heb ik ook een aantal aspecten van het dagelijks leven in mijn headcanon opgebouwd. Ik heb het meeste al in opmerkingen vermeld, maar had genoeg te zeggen dat ik dacht dat ik gewoon een volledige post moest schrijven en misschien later terug zou komen om meer toe te voegen.

Als je met een koepelstructuur ging, kon het vuur worden gebruikt om een ​​constante stroom gezuiverd water te bieden door een omgekeerde koepel (denk aan een gigantische wok) bovenop de vlammen te gebruiken om water vast te houden dat naar de top van de koepel werd gestoomd en naar beneden liep het plafond in kanalen rond de buitenrand van de constructie.

De brandende as en kolen kunnen ook worden gebruikt in "aardeovens" - graaf een kuil, dump de nog steeds brandende resten aan de onderkant, een grote pot bovenop (formele bakstenen structuur optioneel - kan gewoon de pot laten zakken, dan af te werken met een isolatiemateriaal), en een paar uur later terug te keren naar een heerlijke stoofpot, DAN opnieuw in bakstenen omzetten zoals iemand anders had voorgesteld. Je kunt er ook hele karkassen van dieren in gooien, of individuele maaltijden verpakt in bamboe of bananenbladeren.

Iemand anders zei dat bamboe niet per se de beste brandstof zou zijn, maar het zou de samenleving moeten boeien om een ​​bos te houden als reservebron (voor het geval het bos zou moeten bezwijken voor vuur, lawine, ziekte, schimmel, enz.), Omdat het behoorlijk winterhard is en het kan worden gebruikt voor het bouwen, en de bladeren voor rieten, koken en dragen.

Er kan ook een gemeenschappelijk bad in de buurt zijn om een ​​deel van de warmte te compenseren, met een soort van kanalisering / opwekking van verwarmde lucht in de basis van de structuur (jacuzzi-bellen optioneel). Een stoombad (sauna) ook. In principe kan elk aspect van het leven (gebouwen uit de bakstenen, verwarmd voedsel, zelfreinigend ...) als spiritueel van aard worden beschouwd.

De structuur met het vuur kan ook verwijderbaar zijn, een intrekbaar plafond hebben of "dakramen" bevatten voor vuurwerk op heilige dagen. Door middel van experimenten, zullen je mensen bepaalde kleuren en effecten ontdekken (vonken, gekleurde rook, knallen en piepen, enz.) Die met bepaalde mineralen en essenties kunnen worden bereikt. Met het dakluikidee zouden deze zich kunnen bevinden rond de buitenrand van de omslag en op evenementendagen, gewaxte touwen zouden kunnen worden gebruikt om ranken naar hen toe te reiken, en met extra gecontroleerde brandstofbronnen zouden priesters een werkelijk fantastische choreografie kunnen creëren.


Adrian Zhang 07/28/2017.

Voor heel lang. Er zijn veel enorme kolenlagen die al tientallen jaren branden. De "Burning Mountain" van Australië heeft een kolenlaag verbrand gedurende 6.000 jaar. Met menselijke tussenkomst (dat wil zeggen brandstof naar het vuur brengen, as regelmatig verwijderen, constante ventilatie, enz.) Is een vastberaden samenleving gewapend met een groot aanbod van iets dat langzaam verbrandt, bestemd om een ​​vuur lange tijd aan te steken.

Natuurlijk zijn er voor de hand liggende kwesties; frequente werkers aan het vuur, als ze niet goed worden beschermd, zullen bijna zeker een soort longziekte ontwikkelen door constant as-gevlamde vlammen te ademen, evenals het vuur dat een constante bedreiging en vervuilingsbron is. Optimaal zou het gebouw gemaakt zijn van zeer vuurvaste materialen (zoals vuurvaste steen of Kaowool) zodat het vuur niet zou hoeven blussen als het uit de hand liep.

Een ander probleem. Is dit een groot vreugdevuur of een smeulende kuil van sintels? Beide kwalificeren als vuur, maar de ene is veel indrukwekkender dan de andere. Optimaal moet de brandstof worden uitgesneden om het oppervlak te maximaliseren en dus een vuriger vuur. Ja, dat was de bedoeling.

Een ander idee (redundantie!) Zou zijn om gas (propaan, LNG, enz.) Te gebruiken, wat een grote ol 'vuur maakt dat zich veel hoger uitstrekt. In wezen een grote steekvlam met gruwelijke stochiometrie. Dit is veel duurder, omdat gasboren door velen wordt tegengewerkt. Maar als dit echt een heilig vuur is, veel plezier.


jmoreno 07/30/2017.

Aangezien er eeuwige branden in het echte leven zijn, zou ik willen voorstellen dat te nemen en het te combineren met een religie. Zorg ervoor dat er een 'City of Flame' in de buurt is, waar het een religieuze plicht is om een ​​brand uit de bron te starten en deze zo lang mogelijk in stand te houden. Deze kleinere branden hoeven niet groot te zijn, ze kunnen gewoon niet uitgaan. Misschien is het een schande of een teken van een leugen. Maak er een vereiste van dat het vuur nuttig moet zijn en dat het laten uitdoven van dat stuk bezittingen waar het op stond, verloren gaat. Veel mogelijkheden.


Charles Jacks 07/31/2017.

Een eeuwige vlam kan worden aangehouden zolang de rivieren stromen, het gras groeit en de zon ondertekent. Wat als je een First Nation-volk bent, tot de blanke man goud vindt of iets anders dat ze willen in de grond onder het vuur. Elk verhaal heeft een conflict nodig. Blijkbaar.


Vishnu 08/01/2017.

Vuur vereist energie, onze meest overvloedige bron is sterren. Ze duren ongeveer 5 miljard jaar en gebruiken kernfusie.

Een "stad" gebouwd rond een ster wordt een Dyson Sphere genoemd ( https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere , ook Dyson Nets en vergelijkbaar) of een Ringworld ( https://en.wikipedia.org/wiki/ Ringworld ).

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags